Designul graphic nu este inca foarte apreciat la noi in tara,cel putin nu din punct de vedere financiar. Nu rare sunt cazurile cand designerii se lovesc de ezitare din partea clientilor atunci cand cer un pret pentru serviciile lor. Contrar aparentelor, designul grafic este tot un job care trebuie platit corespunzator skillurilor pe care le detine ilustratorul. Acest animal ciudat, ilustratorul, desenatorul, graficianul sau ‘dizainaru’ -spuneti-i cum vreti – a pornit in jobul sau din pasiune sau nu, dar este un colaborator care trebuie platit ca oricare alta persoana care mananca, se plimba, plateste taxe si facturi.
In Romania designerii sunt inca la inceput in a-i convinge pe necunoscatori ca ilustratia, designul de produs sau tema unui blog inseamna cunostinte acumulate in foarte multi ani, timp si mai mult petrecut testand, inseamna imbinarea simtului estetic cu cel practic, iar uneori se bazeaza si pe o compatibilitate conceptuala intre designer si client. Este un domeniu subiectiv unde munca de cateva saptamani sau luni a unui grafician poate fi respinsa in cateva minute de feedbackul monosilabic al clientului.
Si ajungem la scopul postarii – asa, in urma, cum ne aflam mai mereu, domeniul designului grafic digital a inceput sa prinda ‘glas’ si in Romania prin cativa oameni talentati, care au lucrat cu cele mai mari branduri prezente pe imasul noatru (Coca Cola, Kinder, Vodafone, Orange, Becks, Nestle si altele pe care le veti gasi in portofoliile designerilor de mai jos). Iata doar o parte din ei, pentru ca suntem convinsi ca multi altii nu si-au facut inca aparitia sub ‘reflectoare’, motiv pentru care va incurajam sa ne trageti de urechi si sa ni-i aratati. Lasati un link la comentarii, si noi ii adaugam in postare.

















Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.