Se stie faptul ca pentru a face treaba buna in publicitate, trebuie sa iti gasesti un slogan adecvat, dar, si mai important de atat este efectul vizual pe care il lasi potentialului cumparator. In aceasta ordine de idei, cel mai important element este logo-ul companiei respective. Tocmai de asta, este necesar ca el sa fie gandit in prealabil, iar aspectul lui sa se potriveasca intru totul cu profilul companiei.
De-alungul timpului, companii celebre au facut din logo-urile lor adevarate embleme internationale. Logo-uri ce au schimbat intr-o oarecare masura lumea. Numai daca ne gndim la cele mai importante brand-uri de-a lungul vremurilor. Spre exemplu Coca-Cola sau Ups, FedEx? Va suna cunoscut? Si sunt absolut sigura ca toate aceste brand-uri sa nu va sune cunoscut, la o adica.
Ei, dar v-ati gandit vreodata cine executa aceste logo-uri de firma? Cu siguranta ca nu. Cu toate astea, cei ce le fac sunt oameni ca noi, cei de la Printado, adica artisti grafici. In trecut, ce-i drept ca neavand parte de magia calculatoarelor, oamenii desenau aceste logo-uri in mod traditional, folosind ustensile de pictura ori desen. Acum, avand parte de arta vectoriala si de programele de editare, lucrurile stau cu atat mai simplu si mai frumos. De ce? Pentru ca aceste logo-uri merg acum retusate, merg aranjate si bibilite la cel mai mic detaliu. Iata de ce trebuie sa acordam o importanta deosebita felului cum confectionam un logo. Noi, ca artisti grafici stim asta mai bine decat oricine, pentru ca zi de zi lucram in acest domeniu, executand design-uri pentru tricourile pe care le vindem la noi pe site.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.