Tricourile au devenit un fenomen de masa mai ales printre tineri. E foarte fain sa ai un tricou imprimat cu un slogan si indiferent de unde vii, e aproape imperios sa fie in limba engleza. Asta pentru ca sloganul este in sine un mesaj care trebuie sa ajunga la cat mai multi destinatari. Sloganul unui tricou are o caracteristica puternica
de comunicare – unii sunt de parere ca au un mai mare impact mesajele ironice sau sarcastice si le prefera pe acestea in locul unora frumos colorate sau cu un design complex. Si cand te gandesti ca totul a inceput cu tricourile si hanoracele pe care le aveau colegiile din Statele Unite, care obisnuiau sa isi inscriptioneze pe acestea numele institutiei. Acum sloganurile ne arata apartenenta la un grup sau comunitate. Transmitem un mesaj, care fara sa vrem uneori, ne defineste, cel putin cat timp purtam tricoul. Si pentru ca cele mai interesante sunt cele sadice, acide sau deranjant de ironice, am cautat si am gasit cateva de acest gen, care ne-au incantat pe noi si speram ca si pe voi.
Cam asa arata:
Si inca una care nu e tocmai un slogan dar e un mesaj bine definit si ar fi fost pacat sa nu va aratam:
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.