Ideea brandului a pornit in anul 2001, intre doi prieteni din Africa de Sud, Mike si Travis. Cu o lunga istorie in skateboarding, surfing, arta, muzica si cultura urbana, baietii au vrut sa creeze haine pe care nu le gaseau in alta parte. Atitudinea rebela si plina de energie i-au imprimat-o brandului inca de la inceput, cand Iron Fist si-a inceput drumul din portbagajul masinii lui Travis, fiind foarte bine primit de catre tineri, plictisiti la randul lor de brandurile streetwear existente. Fara vreo strategie de piata sau un buget mare, Iron Fist a inceput sa-si vanda de la sine produsele si operele de arta.
In 8 ani, Iron Fist a capatat distributie internationala in Marea Britanie, Europa, Statele Unite ale Americii, Canada, Africa de Sud, Australia, Orientul Mijlociu si Rusia, fiind prezenti si prin comerciantii cu amanuntul in aproape fiecare oras mare din lume.
Poate cheia succesului Iron Fist este onestitatea de a crea elemente autentice pentru oameni deschisi.
In ceea ce priveste imbracamintea, veti gasi izbucniri de culoare vibrante amestecate cu tatuaje, toate inspirate din arta de strada. Refuzand sa fie incadrati intr-o categorie clasica de genul punk sau hip-hop, Iron Fist a crescut datorita diversitatii si abordarii inovatoare, in fiecare sezon.
Iron Fist nu este pentru toata lumea, lucru cu care fondatorii se mandresc. Clientul lor este o persoana fizica, real, care creeaza un stil propriu. El cumpara pentru ca produsul inseamna ceva pentru el sau pentru ca nu a mai vazut ceva asemanator.
Made with love for a heartless world!
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.