The Silver Factory e o linie de tricouri personalizate pusa la punct de un pusti de 16 ani in Irlanda, cu un interes evident spre design si grafica. Tot ceea ce vedeti este facut de Cameron Cavaliere, pe cont propriu – in-house cum se spune – si reprezinta modul sau de exprimare a esteticului. Linia sa de tricouri s-a transformat deja intr-un cult, la care ajutam si noi sa-l perpetuam, se pare. E interesant ca este atat de tanar si totusi a aparut deja in paginile The Sunday Times Style, a fost ales creeze designul pentru Caggie Dunlop care apartine de label-ul ISWAI si a aparut si in videoclipul Rihannei „We found love”. Are doar 16 ani si isi traieste pasiunea la maximum! – Un foarte bun exemplu pentru generatia sa.
Inspiratia principala este Warhol si de aici nu e nevoie sa va mai spun ca face referiri nenumarate la cultura pop. Modelele au o linie relativ simpla dar cu o afirmare puternica. Un stil proaspat si disonant prin jocul dintre culorile roz si negru, care se axeaza pe modele feminine. Ne place?
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.